Мав честь бути запрошений до Прес-Клубу на “круглий” стіл на обговорення теми е-квитка.
Доволі дивно було те, що йшовши на цю прес-конференцію точно не знали що буде основною темою для обговорення, тому підготовка була до всього. Були проаналізовані пропозиції фірми Еліка, підготовлена презентація, розрахунки та матеріали, що стосуються Е-квитка.
Склад, що обговорював це питання, був доволі дивний, як на мене.
Серед прихильників присутніми були Сергій Кіраль та Андрій Білоус. Опонентами були 5 депутатів та один представник перевізника “Фіакр-Львів” Дмитро Кащук. Доволі “чесний” склад, як на мене. В результаті чого, кожен мав по 5 хвилин для того, аби висловити свою думку. 10 хвилин на переваги і 30+ на недоліки, нерозуміння, небажання зрозуміти.
Склалось враження, про те що депутати, що там зібрались, не мають жодного поняття про те, як впроваджується система такого масштабу і чим вона допомагає місту. Про те що підтримка системи це не лише один сервер і 100 контролерів (0:26:11); про те що запрограмувати пільги (актуальні тільки для Львова) можливо. Чому ці люди не можуть підняти інформацію і перечитати?
Декілька цитат з коментарями:
“Непередплата у випадку пересадки, якщо ця річ може допускатися е-квитком” – Андрій Стецьків
ЩО? Це одна з основних причин, чому нова транспортна схема зараз працює не так як потрібно.
“Сумніви щодо електронного квитка…:
… Чи можна буде ним розраховуватись у всіх, без вийнятках, видах транспорту на теренах міста Львова?” (0:16:17) – Андрій Стецьків
Так це ж основна мета електронного квитка! Чому взагалі виникають сумніви щодо цього?
“Умови були прописані так, що перемогла Ригас Карте, тому що в неї однієї був досвід в провадженні е-квитка на теренах колишнього СРСР” – Андрій Хомицький
І що, тепер получається, що якщо є досвід – то це погано? Досвід, я вам скажу, позитивний! ЩО НЕ ТАК???
“Підприємство Еліка, котра складається з наших львівських інженерів, що готові впроваджувати” – Андрій Хомицький
Готові впроваджувати? А досвід в них є? А виробничі потужності? А програмне забезпечення?
Навіщо порівнювати компанію “Ригас Карте” і ACS з компанією Альпіна, що не побудувала львівський стадіон? Приємно вразив лише Дмитро Кащук, котрий сказав про те, що перевізники готові впроваджувати е-квиток, але потрібно уточнити деякі моменти для цього, але це зовсім не проблема і перевізник готовий працювати в цьому руслі.
P.S. Дуже вдячний Сергію Кіралю за запрошення.
Андрій Карбовник (0:33:35): “У нас не Лондон з діаметром 280 кілометрів”. Якщо пан депутат вартість перевезень обраховує так само точно, як і діаметр Лондона (площа 1577 км²), то це непомалу насторожує. Подібне порівняння, але з якимось польським містом, він робив і на громадських слуханнях 12 березня 2013-го.
Мені не потрібен Е квиток мені потірбно як в Луцьку http://www.mak.lutsk.ua/guest
Одне іншому не заваджає