Людей було значно більше ніж на минулих слуханнях. Це тішить. Зала не вмістила всіх бажаючих. В цілому результат наступний – перевізникам не дали проштовхнути потрібне їм рішення про відвищення тарифу. Ура 🙂 ! Здається, це перший такий випадок на Західній Україні, адже недавно в Івано-Франківську перевізникам це вдалось без бою.
В цілому запитання й реакцію організатора слухань опише наступна картинка 🙂
На слуханнях втигли попіаритись як депутати:
Підвищення цін на проїзд у міському транспорті можна розглядати лише після впровадження цілої системи контролю за перевізниками. Передусім, електронних квитків та GPS-спостереження за перевізниками.
так і мер:
На сьогодні є три вимоги, які перевізники повинні розуміти і виправляти. А саме: дотримання графіку. Чи є сьогодні дотриманий графік на усіх маршрутах? Є порушення. Чистота в автобусах. Має бути чисто, я розумію, що це не нові автобуси, але має бути охайно. Третє – повага до пасажира, який платить гроші. Коли всі ці показники будуть позитивні, мешканці скажуть, що автобуси їздять за графіком, є чистота, відсутність хамства, тоді ми можемо перейти на інший рівень дискусії
Що-що, а перекидати проблему один на одного вони таки вміють. Шкода, що крайніми виходять пасажири.
Також перевізники скаржились на надмірну кількість пільговиків, з чим ми погоджуємось. Нажаль, справжні пільговики часто страждають через корупцію, адже багато халявщиків купують собі різні “пошвідчення” на кшталт “ветерана праці”. Але з цим Азаров обіцяв розібратись. У 2014 році, facepalm.
А ще ми подарували Велійці макет електронного квитка, аби хоч знав як він виглядає. До речі – перевізники підтримують його введення, але платити за це без підвищення ціни звісно ж не хочуть.
Ну і ще відео від ЗІКу.
P.S. Щоби нас не звинуватили в необ’єктиності зауважимо, що дещо пан Велійка таки сказав добре (нажаль дослівно зацитувати не можемо, бо протоколу слухань поки немає):
Перевізники повністю підтримують передачу повноважень за збором грошей якійсь (комунальній) організації. В такому режимі вони просто перевозитимуть пасажирів й виставлятиумть рахунок місту за проїхані кілометри згідно показів GPS.
Це повністю повторює їх слова 2009-ого року й нашу статтю про Правильну систему відносин між містом й перевізниками. Власне цим можна дорікати і владі – ще у 2009-ому році була готовність до цивілізованого вирішення питання з боку перевізників. Доречі таку систему підтримувало попереднє керівництво УТіЗу. Поточному це, здається, нецікаво.
P.P.S. Ми щасливі, адже ці слухання довели, що наступна картинка не зажди відповідає дійсності:
картинка у p.p.s. ніколи не відповідала дійсності стосовно українців. хіба може стосовно північних “братів” наших)
Володимир, на півночі все ок з транспортом 🙂 А ставлення до того що проходить у місті – згрубша таке саме – “багатьом всеодно”. Але все якось більш культурніше тут.
тут – я мав на увазі “в Мінську” 🙂
Володю, я б не був таким впевненим. Минулого разу коли підвищували тариф на проїзд – народ повозмущався аж 2 дні.
все одне у Львові краще) у Луганську зараз 2.50 маршрутка. Хоча є й декілька муніципальних бусів великих з тарифом 1.75, а тролейбус – 1.25. Тільки тролейбуси й великі буси ввечорі не їздять. Після сьомої луганчани нікуди не їздять))