Менше маршруток увечері. Вигнання приміських маршруток.

Кві 24 2013 Опублікував в Транспорт

Міська влада вкотре вирішила повоювати з приміськими маршрутками. І заодно підкорегувати графіки руху вечірніх рейсів.

Щойно львів’яни нарешті звикли до транспортної системи, яку впровадили у місті трохи більше року тому, як, ймовірно, доведеться готуватися до нових змін. Місцева влада визнала транспорту мережу «далеко недосконалою» і готується до її корегування.

Найбільше в мерії не подобається дублювання маршрутів міським та приміським транспортом.

«Звісно, ми будемо робити корективи у транспортній мережі, але на основі аналізу пасажиропотоків та аналізу потрібності того чи іншого маршруту», – заявив Олег Вілюра.

Але почнуть не зі змін у маршрутах, а з корегування графіків руху. Зокрема, хочуть зменшити на маршрутах після 20:00, коли спадає пасажиропотік.

Не будемо коментувати вечірні графіки руху, поговоримо коротко про саму схему маршрутів. Припустимо з приміським транспортом вони якось розберуться, але як бути з міським? Невже чиновники вважають, що понад 20 маршрутів через Городоцьку (від ц.Анни) – Підвальну – Франка — це нормально 🙂 ? Для порівняння подивимось на найбільш густий фрагмент схеми автобусів у Парижі:

Ці дві точки (де докупи сходяться аж 8 маршрутів) є великим вокзалами і лише тому там проходять стільки маршрутів одночасно. І при цьому там є вся необхідна інфраструктура у вигляді широких доріг й виділенок для ГТ. У всіх інших випадках на одні і тій же ділянці є не більше як 2-3 маршрути, і це короткі ділянки.

Аналогічна схема Вроцлава, максимум 8 маршрутів (з них 3 нерегулярні маршрути, чи то експреси чи то приміські).

 

Зате Краків умудряється мати 11 маршрутів на одній вулиці недалеко від центру міста. Але звичайними міськими маршрутами є лише 7 і це широка трисмугова вулиця.

Ще поза межами центру в них розташований великий транспортний вузол, куди сходиться 17 різних маршрутів (не враховуючи трамваїв). Це велика відокремлена територія, з трамваями й автобусами. У нас немає нічого подібного (ну хіба кінцева трамваїв біля вокзалу, але вона убогіша в разів 100). Виглядає він ось так (цикально):

Наша широка Підвальна сміється з цього, адже там проходить 16 міських автобусних маршрутів 😀

Мало того, що це абсурд з точки зору оптимальності, зв’язності й в цілому математики, так це ще й б’є по фінансах всіх учасників ринку. Всі ці маршрути конкурують між собою, що лише знижує доходи кожного з учасників перевезень.

Ще один приклад – масиви Рясне. Від ц.Анни туди їде 3 різні міські маршрути (6А, 49, 30) і ненависна їм всім приміська 217а. Дубльованість маршруту тих 3ох маршрутів не менше як 50%. Звісно, що всі вони будуть скаржитись на пасажиропотік, конкуренцію, невигідність маршруту і т.д і т.п.

В результаті замість зведення всього транспорту в єдину систему з оптимальними маршрутами й безкоштовними пересадками чиновники видумують усілякі зміни маршрутів “на прохання мешканців” й інші костилі.

Коментарі відключені для цього запису