Порівняння тарифів (літо 2015)

Тра 26 2015 Опублікував в Е-Квиток, Транспорт

Привіт, друзі. Гривня сяк-так стабілізувалась, у нас прийняли новий тариф в 4 UAH/поїздка. Отож давайте знову подивимось cкільки коштує проїзд у наших сусідів.

Нагадуємо – ми це вже двічі робили: влітку 2014 і навесні 2013. Нагадуємо також умови порівняння: ми не аналізуємо вартість одноразової поїздки, бо мешканці міста ними майже не користуються. Зазвичай люди купують щонайменше місячні абонементи. А ще краще річні. Отож погнали:

Краків, Польща

 

Останній рядок це абонемент на 1 місяць з необмеженими пересадками між всіма видами транспорту. Коштуватиме 17.75 UAH/доба. Якщо ж ви ощадлива людина і їздите лише між робото й домом ще й без пересадок, то вартість складе 9.04 UAH/доба. Зарплати тут починаються від 2570 PLN (звідси). Таким чином вартість безлімітного абонементу становить майже 4% мінімальної зарплати.

Будапешт, Угорщина

Коштує 24 UAH/доба. Зарплати стартують із 150.000 HUF (звідси). Таким чином вартість абонементу складе 6.3% мінімальної зарплатні.

 

Мінськ, Білорусь

Повний безліміт на всі види транспорту коштуватиме 23.08 UAH/доба. Зарплати від 330$ (звідси), таким чином вартість абонементу складе 9.7% мінімального доходу.

Братислава, Словаччина

19.55 UAH/доба якщо придбати місячний абонемент і 16 UAH/доба якщо річний. Мінімальні заробітки від 600 EUR (звідси), таким чином місячний абонемент це 4.2% мінімальної зарплати.

Бухарест, Румунія

8.77 UAH/доба за повний безліміт, 5.26 UAH/доба якщо ви їздите лише одним маршрутом. Аби ви розуміли – їх транспорт значно кращий ніж наш. Зарплати тут від 366 USD (звідси), тобто повний абонемнет це лише 3.4% від мінімальної зарплати.

Прага, Чехія

15.70 UAH/доба якшо абонемент на місяць, 11.14 UAH/доба якщо абонемнет річний. Мінімальна зарплата від 729 EUR (звідси) таким чином місячний абонемент це 2.75% мінімального доходу.

Висновки

При тарифі в 4 UAH/поїздка людина, що робить пересадку і їздить лише між домом і роботою не вилазячи нікуди на вихідних, тратить щонайменше 240 UAH. І це жодним чином не безліміт, платити доведеться за кожну пересадку. Легко побачити, що мешканці Бухаресту й Праги за меншу або мінімально більшу суму отримують значно якісніший сервіс.

А наші перевізники ж хочуть тариф у 5 UAH/поїздка! Звісно без жодних абонементів. Скоро ми будемо їздити за тарифами рівня 20 UAH/доба (дорожче лише у Будапешті!), але якість буде такою ж як і зараз :)

Що робити?

Місто повинно вввести безкоштовні пересадки, оптимізувати транспортну мережу й оплачувати послуги перевізників. Так воно зможе контролювати вртість поїздки утримуючи її на прийнятному рівні. Особливо це актуально в теперішні кризові часи. Детальніша стаття тут.

Один коментар