Е-квиток. Літо 2015

Чер 23 2015 Опублікував в Е-Квиток, Транспорт

Головна новина – ЄБРР погодився співфінансувати наш електронний квиток. Це чудова новина, адже це вже реальний шанс на успіх.

 

«Попередня вартість етапу впровадження проекту становитиме 135 млн грн (5-6 млн євро). У цілому вартість проекту оцінюється у близько 8 млн євро. Тривалість проекту становитиме від 1 року 6 місяців до 1 року 8 місяців», – розповіли в управлінні транспорту та зв’язку ЛМР.

Як зазначили в управлінні, робоча група з питань впровадження системи безготівкової оплати за проїзд у міському пасажирському транспорті Львова спільно з колегами з Вінницької міської ради підготувала проект закону «Про внесення змін в Закони України у зв’язку з впровадженням автоматизованої системи оплати проїзду в міському наземному електричному та автомобільному транспорті», яким передбачено внесення змін в ряд Законів України, що дозволять запровадити проект. Напрацювання передані народним депутатам України.

Станом на сьогодні у Львові працює робоча група з впровадження системи електронного квитка у міському пасажирському транспорті, яка вийшла на позицію створення або окремого комунального підприємства, або спільного підприємства з інвестором, повідомив 8 травня у коментарі журналістам начальник управління транспорту та зв’язку ЛМР Віктор Щир.

«Таке підприємство займатиметься введенням електронного квитка. Потрібно прийняти політичне рішення: про створення або комунального підприємства або спільного підприємства з інвестором. Робота не призупинена, ми періодично зустрічаємось з членами цієї робочої групи, можливими інвесторами по цьому проекту. На сьогодні все гальмує стабільність гривні, – зазначив Щир.

І трішки історії

Також нагадаємо, що нещодавно у Львові був проведений конкурс з вибору оптимальної моделі впровадження автоматизованої системи оплати проїзду у громадському транспорті. Додатково досліджувались технічні рішення, цінові аспекти, терміни реалізації проекту. До участі в конкурсі зголосились 11 компаній.

Під час конкурсу, за інформацією прес-служби ЛМР, було окреслено три можливі моделі впровадження системи безготівкової оплати за проїзд, з яких найбільш ефективними визнано такі:

  1. Підписання угоди про концесію між Львівською міською радою та партнером згідно із Законом України «Про концесії».
  2. Створення комунального підприємства ЛМР та фінансування проекту за рахунок коштів бюджету і кредитних коштів міжнародних фінансових інституцій.

Робоча група у відповідності до критеріїв відбору пропозицій визнала найкращими пропозиції, що були представлені підприємствами ТОВ «АйБіЕй-Україна» та ТОВ «СофтСерв – Муніципальні технології» та рекомендувала зазначеним суб’єктам підприємницької діяльності взяти участь у подальших тендерних процедур на вибір партнера у проекті реалізації системи автоматизованої оплати та контролю проїзду у місті.

Пропозицію ТОВ «Українська платіжна система» відзначено у частині запропонованої мережі реалізації засобів оплати за проїзд у громадському транспорті. Йому пропонували виступити у якості субпідрядника за цим напрямком діяльності.

Робоча група підготувала «дорожні карти» реалізації проекту системи безготівкової оплати згідно з рекомендованими моделями впровадження. Також було розроблено нове технічне завдання на постачання, встановлення та технічне обслуговування системи автоматизованої оплати та контролю проїзду у місті Львів українською та англійською мовами. У цьому завданні врахували всі аспекти та нюанси, що виникли під час заслуховування презентацій компаній, які були претендентами у конкурсі, інформують в мерії.

Технічне завдання скерували для надання оцінки у Європейську асоціацію OSPT (відкритий альянс стандарту для громадського транспорту). Був проведений аналіз можливостей закупівлі обладнання для реалізації проекту, що виготовлене в Україні.

«Однак аналіз ринку засвідчив, що в Україні у промислових масштабах це обладнання не виготовляється, а дослідні зразки не мають необхідної сертифікації, що вимагатиме значного часу для організації початку виробництва. Таким чином, для проекту необхідно використовувати обладнання іноземних виробників», – повідомили в ЛМР.

Додамо, що 8 травня Віктор Щир з цього приводу у коментарі журналістам заявив: «Ми проводили конкурс, щоб всі бажаючі компанії представили свої моделі створення програми «Електронний квиток» у Львові. 11 компаній відгукнулися, ми їх заслухали. Але вони не наблизились до того технічного завдання, яке ми розробляли на створення моделі. В основному, вони представили свої технічні можливості».

І знову в сьогодення

Відтак, на найближчій сесії ЛМР, яка планується 21 травня, депутати хочуть заслухати інформацію В. Щира щодо ситуації з підняттям тарифу на проїзд у маршрутках, контролем за графіком руху громадського транспорту, а також впровадженням електронного квитка у Львові, повідомив 14 травня у коментарі IA ZIK голова постійної депутатської комісії інженерного господарства, транспорту та зв’язку Львівської міськради Іван Гринда.

Він нагадав, що у Львові створена робоча група з впровадження системи електронного квитка у міському пасажирському транспорті, яка зараз визначається, що «робити далі і за які кошти» – чи має бути створене приватне підприємство, чи напівприватне, чи це має бути інвестиція виключно міста, або ж, можливо, треба брати кредит. Хоча, зізнався депутат, поки цю робочу групу очолював колишній перший заступник мера Львова Олег Синютка, вона непогано працювала, але після того, як він перейшов на роботу у Львівську ОДА, ситуація із цим не дуже добра. Зараз її очолює в.о. першого заступника мера, директор департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР Віктор Пушкарьов, поінформував Гринда.

«Вона досить непогано працювала, був визначений графік, згідно з яким введення електронного квитка планувалося на кінець 2016-початок 2017 року, – додав депутат. Водночас, на його думку, попри те, що львів’яни мають бути поінформовані, якою є ситуація з введенням е-квитка, на якому етапі ця робота, квапитись із його впровадженням зараз не потрібно.

«Я вважаю, що до закінчення цієї каденції – за оці півроку, потрібно підготуватися, аби потім не було проблем. Бо не все так просто, питання, зокрема, в тому, хто фінансуватиме, адже йдеться про десятки мільйонів доларів. Тому я би ще оці півроку витримав, бо зараз будуть баталії, мер захоче щось одне, депутати інше, а вже коли прийде нова Рада, буде інший розклад політичних сил, треба буде братись за це питання», – підкреслив Гринда.

ЗІК

Читайте також

https://ekvytok.lviv.ua/some-calculations-of-cost/
https://ekvytok.lviv.ua/problems-and-solutions-in-crisis-time/
https://ekvytok.lviv.ua/cant-make-choise/
https://ekvytok.lviv.ua/how-it-works-in-leipzig/

Коментарі відключені для цього запису