Угода між містом та перевізником. Польща.

Лют 24 2015 Опублікував в Транспорт

Від 1ого січня 2015 у Кракові діє свіжий контракт міста з перевізниками. Підписано до 2024-ого року. Почитаймо основні новаторства:


1. Відхилення від графіку.

Спізнення на 3-хв від зазначеного в розкладі вважається запізненням. Це, щоправда не стосується зупинок на обох Кільцевих дорогах і ще кількох (не знаю чому). Приїхати зарано (поріг – 4хв) теж не можна. Вийшовши за межі цієї вилки “-4хв +3хв” перевізник не отримає грошей за рейс.

Контролює це діло місцеве “Управління транспорту” (ZIKiT) зазвичай в робочі дні, з вибірковими перевірками не менше ніж 500 разів на місяць.

2. Чистота в салоні

Щодня має бути прибрано пилесосом. Всі ручки, валідатори, екрани, квиткові автомати мають бути протерті. Двічі в тиждень миття підлоги. Щонайменше 200 перевірок протягом місяця.

3. Обігрів/охолодження

До кінця 2014-ого бувало, що в автобусах падала температура до -2С. З 1ого січня їй не дозволено падати нижче ніж +5С.
Кондиціонування має вмикатись якщо температура перевищує +26С.

4. Краща система навігації

Наразі інформування пасажирів про поточну й наступні зупинки таке собі. Видно 4 попередні зупинки і одну наступну. Тепер буде видно всі зупинки (як “коралі”) з можливостями пересадок.

5. Квиткові автомати на борту

У рухомому складі має бути автомат для продажу квитків. При чому він мусить приймати як готівку так і картки. Меню має бути трьома мовами – польською, аглійською та німецькою

Оригінал (польською)


Від авторів сайту: бачите як легко коли місто послуги замовляє? Воно формує умови, перевізники пропонують свої тарифи на послуги. Місто вибирає постачальника послуг і контролює дотримання умов контракту караючи за порушення гривнею злотим.

І ніяк “листів-вимог” чи розривання договору за надуманим приводом (це я про рейдерство на маршрути УспіхБМ).

Зверніть також увагу на тривалість контракту. 9 років це круто. Це дає змогу хороший бізнес-план придумати, розрахувати собі кредити на рухомий склад і т.д. І думаю його не можна достроково розривати за порушення ПДР  . Це взагалі повна дурня, є ж штрафи і ДАІ, як можна за таке розривати договір )))) ?

Ще раз, про головне: перевізник, і водій зокрема, не збирають гроші. Гроші збирає місто в електронній формі (проїзні тривалої дії), а також від продажу паперових квитків у автоматах та кіосках. Тобто завдання водія: їхати і встигати по графіку (розкладу руху). А місто оплачує за кожен добре вчасно виконаний рейс.

Приклади з інших місць: Вроцлав, Скоп’є, Ляйпциг, Рига.

Один коментар