Львівські перевізники вже через тиждень готові презентувати схему запровадження е-квитка

Лют 27 2013 Опублікував в Е-Квиток

«Система є готова і випробувана. Ми плануємо зробити презентацію уже за тиждень- півтора. Витратили зараз ми немало. Розуміємо, що буде складно у перші місяці. Але потім воно, маю надію, себе окупить. Людям буде зручно, тому що ця карточка використовуватиметься і для оплати, і для накопичення знижок. Тобто вона буде багатофункційою», – розповів «Погляду» директор ТзОВ «Успіх-БМ» Юрій Мельник.

За його словами, після презентації буде запропоновано й іншим перевізникам, в тому числі і комунальному – АТП №1, долучитися до проекту.

«Місто хоче бути присутнім, але це всього-на-всього метод здійснення плати за проїзд. Це все можна узгодити, ввести можна і для всіх перевізників. Головне щоб система працювала. Після презентації, перевізники матимуть можливість подумати із робити свої висновки», – каже Юрій Мельник.

Він теж розповів, хто в цьому випадку контролюватиме грошообіг,через що виникали запитання у депутатів.

«Буде створено нове підприємство, де співзасновниками будуть усі, хто є учасниками ринку, – щоб кожен мав свого представника. Це підприємство буде синхронно розподіляти кошти. Тобто при кожній валідації, залежно від маршруту, кошти будуть перераховані тому, хто їде. Наприклад, на центральний комп’ютер , на сервер поступає інформація., що активована карточка, скажімо, у 30-му маршруті. На первізника, що його обслуговує, перераховуватимуться 2 гривні», – розповів Юрій Мельник.

Як повідомлялося раніше, львівські перевізники «Фіакр-Львів» й «Успіх БМ» розробляють проект запровадження електронного квитка у своїх маршрутах. Реалізовує його «Саттранс навігатор» спільно зі своїм партнером, заводом «Віаком».

Згідно з проектом, оплата проїзду буде займати всього пару секунд – пасажиру достатньо буде прикласти електронний квиток до валідатора, пристрою для зчитування інформації, – писав Львівський портал. Поповнювати квиток можна буде в платіжних пунктах, які, згідно з проектом, будуть перебувати у всіх звичних місцях (зупинки, кіоски і т.д.).

Також, як запевняють організатори, впровадження проекту не означає, що в транспорті не можна буде проїхати без проїзного. Звичайні одноразові квитки не зникнуть, перший час їх можна буде купувати у кондуктора, надалі – в спеціальних автоматах, встановлених на зупинках або в транспортних засобах.

За матеріалами  Новий Погляд

Фото: city.kharkov.ua

коментарі 2

  • o10g сказав:

    А як же Rigas Karte? Чому так? Вони піддивились і тепер своє роблять. То якось дивно.

    • vbhjckfd сказав:

      Та нехай роблять. Ще й певно на базі приватбанку. Головне, що дозріли. Тепер тільки треба їх в правильне русло скеровувати і не дати зам’яти цю ініціативу.