У Львові офіційно працюють 5 фірм, що займаються громадськими перевезеннями. Саме вони несуть першочергову відповідальність за стан, зовнішній вигляд і відповідність угодам маршрутних транспортних засобів та водіїв. Відтак, зі скаргами мешканці можуть звертатись напряму в компанію-перевізник.
АТП №1 | №№ 1а, 2а, За, 4а, 5а, 6а, 9, 10, 16, 20, 28, 29, 32, 37, 45, 46 | вул. Ґрунтова, 16 | тел. 264-12-02 |
АТП-14630 | №№ 15, 19, 21, 23, 26, 31, 36, 38, 42, 44 | вул. Городницька, 47 | тел. 238-24-08 |
Міра і К | №№ 7, 8, 11, 12, 14, 25, 27, 33, 35, 40 | вул. Городоцька, 262 | тел. 262-74-25 |
ТзОВ «Успіх БМ» | №№47а, 48, 49, 50, 51, 53 | вул. Навроцького, 25 | тел. 270-21-50 |
ТзОВ «Фіакр- Львів» | №№13, 17, 18, 22, 24, 30, 34, 39, 41, 43 | вул. Федьковича, 34б | тел. 238-24-08 |
Крім того, звертатись зі скаргами можна в управління транспорту та зв’язку Львівської міської ради за тел. 261-55-66 або e-mail: transport@city-adm.lviv.ua та на «гарячу лінію міста» 15-80.
Ознайомитись з чинною транспортною схемою транспорту у Львові можна тут.