Міські перевезення за останній тиждень

Чер 07 2013 Опублікував в Е-Квиток, Транспорт

Останній тиждень був суцільною медіа-підготовкою перевізників до громадських слухань. Вони встигли і поплакатись, і показати змову з управлінням транспорту і навіть вкотре пообіцяти пакращення перевезень.

Спочатку перевізники вирішили пожалітись, що законодавство не дозволяє штрафувати зайців, а отже бригади контролерів – це абсурд й дармова трата грошей:

Цивільний кодекс на сьогодні не врегульовує того, як працівники ЛКП «Муніципальна дружина» мають штрафувати львів’ян за безквитковий проїзд у міських автобусах. «Ми працюємо безпосередньо з водійським складом, щоб квитки пасажирам видавали без контролерів».

«Ми працювали з «Муніципальною дружиною» півтора місяця і певний ефект отримали. Однак ми звертались в органи місцевого самоврядування, щоб «Муніципальна дружина» отримала право накладати адміністративні штрафи за безквитковий проїзд. Ми отримали інформацію, що пасажири, коли їм кажуть брати квиток, часто кажуть: «Навіщо нам це сміття».

Однак Цивільний кодекс на сьогодні не врегульовує цього питання: «Хоча передбачено розміри штрафів, але як їх накладати – трактування немає».

джерело

Правильно – всі проблеми із законодавством, владою й пільговиками слід вирішувати за рахунок платоспроможного населення міста. Молодці.

Далі  краще – устами заступника начальника УТіЗу перевізники доносять до нас, що тариф їх збитковий і вони займаються благодійністю. Мало того – виявляється за останній місяць якість перевезень покращилась:

Плата за проїзд у міських автобусах Львова з часом має зрости. «Теперішній тариф, ми розуміємо, не дозволяє розвиватися перевізникам, а лише дає змогу підтримувати теперішній стан», – сказав 5 червня заступник начальника управління транспорту Львівської міськради Олег Вілюра.

Разом з тим, він зауважив, що за останні три місяці якість перевезень у Львові покращилась. Такий висновок, каже чиновник, можна зробити за зменшенням кількості скарг на «гарячу лінію» міста.

джерело

Учора в обід (тобто зовсім НЕ час пік) я їхав у набитому душному Богдалоні і саме відчув це покращення на своїй шкурі. Дякую! На десерт пан Вілюра нагородив журналістів реплікою, достойною самого Черновецького!

Також він не забув сказати, що вечірні рейси вкоротять і колись-колись введуть е-квиток 🙂

В управлінні транспорту Львівської міської ради можуть переглянути у бік зменшення кількість міських автобусів, що курсують у вечірній час.
«Але будемо жорстко контролювати виконання таких змінених графіків. Ввечері не треба, щоб автобус курсував щовісім хвилин – нехай буде кожні 20 хвилин, але щоб був», – пояснив Олег Вілюра.

Загалом, додав він, у Львові є низка маршрутів, де неоптимально складені графіки.

Водночас, він повідомив, що на сьогодні у міськраді опрацьовують питання введення електронного квитка для розрахунку за проїзд.

«Тобто оплата електронною карткою, яка напевно буде диференційованою – залежно, куди і звідки їхати. Очевидно, буде розроблено зонування: залежно від зони буде визначена вартість квитка. Це поки на рівні написання технічного завдання, це ще не пропозиція», – сказав він.

джерело

Перевізники аби підсолодити підвищення ціни пообіцяли щось просто неймовірне – мити автобуси щодня!

Перевізників Львова зобов’яжуть не випускати на рейс автобуси, які не пройшли санітарно-гігієнічну обробку, тобто без миття у салоні. «Вони обов’язково повинні проходити цей процес», – сказав 5 червня голова ЛОО «Всеукраїнської асоціації автомобільних перевізників» Іван Велійка.

«Безпосередньо йде робота з водійським складом, щоб водій приходив на роботу охайно вдягнутий, дотримувався норм поведінки, коли він знаходиться на робочому місці.

На запитання про те, як карають водіїв, які влаштовують перегони в боротьбі за пасажира, Велійка відповів, що для цього є ДАІ – аби карати.

Також він наголосив, що більше, як за тиждень у міських автобусах знімуть фіранки: «Ми вже неодноразово давали завдання, що в автобусах мають бути зняті фіранки – це не квартира. Це – пилозбірники».

На запитання про сидіння у автобусах, багато з яких не мають ручок, аби пасажири могли триматись за них, натомість є великі м’які спинки, Велійка прокоментував: «Якщо автобуси випущені заводом і атестовані на предмет того, що може використовуватися для регулярних перевезень, ми на це не впливаємо».

джерело

Зустрінемось на громадських слуханнях, панове перевізники.

 

Один коментар

  • Володя сказав:

    Правильно. Так їх. Бо смішно усі роки чути про те, який це збитковий бізнес. І чомусь така жорстка конкуренція за маршрути, і перевізників все більше й більше..