Протокол громадських слухань 6 липня 2009 року

Бер 07 2013 Опублікував в Е-Квиток, Транспорт

Громадські слухання були проведені 6 липня 2009 року у сесійній залі Львівської міської ради, м.Львів, пл.Ринок,1, каб.202

Для участі у громадських слуханнях зареєструвалося 116 учасників.

На громадських слуханнях виступили:
Ю.Лукашевський, начальник відділу громадського партнерства управління «Секретаріат ради»
Організація та проведення громадських слухань.
І.Собенко, в.о. начальника управління транспорту і зв’язку департаменту житлового господарства та інфраструктури
Представлення проекту рішення “Про тарифи на перевезення пасажирів у міському транспорті”
Г.Стадницька-Гірняк, заступник начальника управління економіки департаменту економічної політики, начальник відділу місцевих податків, тарифів та цін
Представлення проекту рішення “Про тарифи на перевезення пасажирів у міському транспорті”

Обговорення проекту рішення

І.Собенко: звернув увагу що діючий тариф на перевезення у міському автотранспорті, який працює в режимі маршрутного таксі, було затверджено у травні 2008р. Поінформував, що у м.Львові працює 24 перевізники різної форми власності, які здійснюють перевезення на 83 маршрутах. Зауважив, що у травні 2009р. до Львівської міської ради звернулася Асоціація львівський пасажирський транспорт щодо перегляду величини діючого тарифу на перевезення пасажирів у міському транспорті у зв’язку із зростанням ціни на паливо мастильні матеріали (ПММ), запасні частини та збільшення мінімальної заробітної плати (625 грн./міс на момент подачі заяви). Поінформував, що розрахунки тарифів на перевезення розглядалися департаментом економічної політики та департаментом житлового господарства та інфраструктури відповідно до наказу Мінтранспорту №461 від 25.06.2003р. На сьогоднішній день силами перевізників оновлено 90% транспортних засобів. Акцентував, що оскільки даний проект рішення підпадає під дію Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», а тому проходить процедуру громадських слухань.

Г.Стадницька-Гірняк: поінформувала, що ще з січня 2009р. Асоціація львівських перевізників зверталася до міської ради з проханням щодо перегляду розміру тарифу на перевезення пасажирів у міському автотранспорті. Звернула увагу, що у зв’язку із ростом цін на ПММ, запасні частини (особливо шини), збільшенням розміру мінімальної заробітної плати та на підставі поданих розрахунків від 19 перевізників управлінням економіки, було погоджено вартість проїзду у міському транспорті на рівні 2 грн./1 пасажир в межах м.Львова (усереднений тариф по місту). Звернула увагу, що вже є два нових проекти наказів щодо порядку розрахунків, і очевидно наступні тарифи будуть розраховуватись на кожен маршрут. Вартість проїзду на маршрутах, що працюють у звичайному режимі визначена на рівні 1,25 грн.

О.Вєренцов, ГО «Вартові закону»: зауважив, що тарифи на перевезення пасажирів вказані без ПДВ, і чи це означає що має бути ще доплата у розмірі 20%?

Г.Стадницька-Гірняк: відповіла, що тарифи, погоджені з органами місцевого самоврядування відповідно до діючого законодавства, звільнені від ПДВ, і 2 грн. є кінцевою ціною.

О.Вєренцов, ГО «Вартові закону»: запитав, яка кількість перевізників, що подавали дані, подали дані, що свідчать про їх збитковість, тобто що ті перевезення є збитковими (відповідно до форм №№1,2, які подаються в статистику)?

Г.Стадницька-Гірняк: відповіла, що тариф є планово розрахунковим, розмір якого базується на витратах підприємства (вартість шин, ПММ, мінімальна заробітна плата з врахуванням галузевої угоди) це все в сукупності вивчалося управлінням економіки. Тариф базується на розрахункових матеріалах.

Р.Тріпник, ТзОВ «Міра і К»: звернув увагу, що якщо діяльність перевізника є збитковою, то в такому разі жодних даних він не зможе подати.

О.Вєренцов, ГО «Вартові закону»: запитав, яка кількість транспортних засобів з тих що працюють на маршрутах ТзОВ «Міра і К» є власністю ТзОВ і скільки тендерів за останніх 3 роки було виграно підприємством?

Р.Тріпник, ТзОВ «Міра і К»: Поінформував, що на підприємстві працює 165 одиниць транспорту, які обслуговують 11 міських маршрутів.

В.Безвушко, Громадський форум Львова: запитав, якою є середня вартість оренди маршруту та яка кількість автобусів, які їздять по маршруту по договору оренди є у власника права на маршрут, оскільки власник маршруту може крім визначеної кількості автобусів, що курсують по маршруту допускати і інші автобуси на маршрут?

І.Собенко: зауважив, що маршрути надаються перевізникам на конкурсних засадах, а вартість оренди, хто в кого і як орендує, управлінню транспорту і зв’язку не відома. Щодо кількості орендованих автобусів, які перебувають у власності чи орендовані, то управління транспорту володіє такою інформацією. Згідно чинного законодавства України дозволяється використання автобусів для забезпечення роботи маршруту, тобто перевізник може використовувати власні транспортні засоби, орендувати їх, або використовувати інші форми співпраці. За даними управління близько 30% автобусів, які працюють в Львові, перебувають у власності перевізників.

О.Вєренцов, ГО «Вартові закону»: попросив уточнити, якщо на маршруті працює від 10 до 16 автобусів, ТзОВ «Міра і К» має 11 маршрутів і власних 30 автобусів, то якою в такому випадку є кількість людей, які платять ТзОВ за те що їздять по їхньому маршруту?

А.Корчинський, Асоціація Вільних профспілок автотранспортників України: зауважив, що згідно чинного законодавства є така форма діяльності, як сумісна діяльність, і більшість перевізників на маршрутах, які виграли конкурси, працюють за схемою сумісної діяльності, а не оренди.

О.Вєренцов, ГО «Вартові закону»:попросив уточнити, яким чином впливають кошти на собівартість перевезення і чи враховані витрати на бензин, які використовують ті перевізники, які платять офіційним перевізникам у витратах на бензин? ТзОВ «Міра і К» орендує 70% автобусів, при цьому підприємством пораховано виключно свої витрати плюс витрати на бензин пораховані від загальної кількості автобусів, які використовуються, а тому затрати на ПММ є значно завищеними.

Г.Стадницька-Гірняк: зазначила, що в тарифі закладено вартість пального (дизпалива) по ціні 5,28 грн./л. з врахуванням норми витрат палива для автобусів класу «Богдан» на 100 км. при умови роботи їх в межах міста. Саме ці витрати закладені в тариф і становлять 2,78 грн. на 1 км. пробігу.

П.Рибій, мешканець: запитав з яких розрахунків виходило управління економіки виводячи даний тариф?

Г.Стадницька-Гірняк: відповіла, що основою для аналізу розрахунку були дані подані 19 підприємствами, і відповідно до наказу Мінтрансу враховувалися коефіцієнти: використання пробігу, використання пасажиромісткості. На основі даних підприємств була виведена середня величина, яка і була закладено в основу розрахунку.

Я.Жукровський, ІПЦ «Наше право»: запитав, чи є реакція Антимонопольного комітету на дані розрахунки та хто розраховував вартість пасажиропотоку і за якими формулами це рахувалося?

Г.Стадницька-Гірняк: зауважила, що реакція АМК на даний проект рішення буде відома після проведення громадських слухань і подання проекту рішення та протоколу слухань до АМК. Розрахунок опрацьовувався на робочій групі спільно з управлінням транспорту і зв’язку департаменту житлового господарства та інфраструктури.

В.Мушилівський, мешканець: запитав чи враховується вартість проїзду тих маршрутів, які працюють на стисненому газі (враховуючи те, що вартість даного виду пального становить 3,46 грн./м.куб) та чи має міська рада дані про загальну вартість отриманих коштів перевізниками за здійснені перевезення за рік?

Г.Стадницька-Гірняк: відповіла, що з поданих даних автобуси 17 підприємств працюють на ДП. На стисненому газі працюють лише автобуси ПАЗ, які здійснюють перевезення на маршруті №12, тому за основу розрахунку бралася вартість ДП. Щодо даних про кількість коштівзароблених перевізниками, то це питання є компетенцією ДПІ. Звернула увагу, що тариф є планово розрахункова величина.

В.Калініченко, мешканець: запитав чому маршрутні таксі працюють без видачі квитків пасажирам та як у випадку відсутності квитків реально визначається сума надходжень плати за перевезення?

А.Корчинський, Асоціація Вільних профспілок автотранспортників України: відповів, що практично у кожному маршрутному таксі є квитки, які можна отримати на вимогу. На сьогоднішній день не має змоги поставити в кожен автобус кондуктора, бо в такому випадку собівартість проїзду зросте як мінімум на 25 коп.

Р.Тріпник, ТзОВ «Міра і К»: доповнив, що пасажири не вимагають видачі водіями квитків.

М.Будзан, Об’єднання профспілок Львівщини: запитав на скільки достовірними є дані перевізників щодо їхньої роботи, фінансового стану, якщо вони не надають квитків? Зауважив, що із видачею квитків, можна було б мати реальну картину, в тому числі і із собівартістю перевезень.

Г.Стадницька-Гірняк: відповіла, що дане питання більше стосується ДПІ, адже від цього залежить сплата податків. Кількість отриманого прибутку та його оподаткування відноситься до компетенції податкової інспекції, яка контролює повноту сплати перевізниками податку на прибуток та ін. Розрахунки, які подавалися перевізниками у міську раду були завірені підписами та печатками СПД, які несуть повну юридичну відповідальність за правдивість поданих розрахунків. Зазначила, що вибірково управління економіки було перепровірено в наслідок чого підприємства приносили платіжні документи щодо закупівлі шин, мастильних матеріалів, взяття в кредит машин, відсотків за кредити.

Мешканець: прокоментував, що оскільки не має квитків та обліку, тому не має реального економічного стану підприємства! Звернув увагу, що в розрахунках закладена норма амортизації 40% річних і від того закладені відсотки на кредити, як це пов’язується? Запитав звідки взялася середня дальність поїздки 18,5 км.?

Г.Стадницька-Гірняк: відповіла, що не 40% а 10% в квартал, згідно податкового законодавста в проекті даного тарифу закладена середня дальність поїздки пасажира – 11,5 км., що є даними управління транспорту і зв’язку.

Мешканець: запитав звідки взялася середня дальність поїздки одного пасажира – 11,5 км?

І.Собенко: відповів, що за загалом за протяжністю у місті є маршрути від 10 до 32 км. Згідно розрахунків, середня протяжність маршруту по місті становить 11,5 км. Звернув увагу, що не залежно від кількості пасажирів перевізник виконує повний маршрут, а це відображається на його витратах.

В.Орищин, ГО «Вартові закону»: запитала чи виконується закон про пільги?

Г.Стадницька-Гірняк: зазначила, що перевізники не отримують відшкодування з державного бюджету за перевезення пільгових категорій громадян. Оскільки вирішення даного питання залежить не від місцевої влади, і повинно вирішуватись на загальнодержавному рівні, так як пільги надаються згідно загальнодержавного законодавства.

О.Козак, ЗАТ «Ференц»: поінформував, що згідно даних управління транспорту за 2008р. у м.Львові було перевезено 192,8 млн. пасажирів, з яких 144,7 млн. автотранспортом, з яких 39,2 млн. пільговиків. Констатував, що за 2008р. втрати перевізників від перевезення пасажирів пільгових категорій склали 50,8 млн. грн., які жоден перевізник не отримав.

О.Вєренцов, ГО «Вартові закону»: запитав, яких заходів вжила Львівська міська рада щоб відшкодувати перевізникам їхні втрати за перевезення пільгових категорій і чи подавали в суд перевізники на КМУ, ВРУ через не вирішення даної проблеми ? Запитав чи зверталася Львівська міська рада щодо вирішення даного питання до центральних органів влади?

І.Собенко: відповів, що щороку при формуванні бюджету управління подає свої пропозиції з приводу відшкодування коштів за перевезення пільгових категорій (10 категорій), однак в підсумку грошей на вирішення цього питання з загальнодержавного бюджету виділяється недостатньо (за останні 3 роки це сума в 1 млн. грн../рік) та зауважив, що ці гроші скеровуються на 2 маршрути, які працюють в звичайному режимі роботи, всі інші перевізники на жаль не отримують відшкодування.

О.Вєренцов, ГО «Вартові закону»: запитав чому тільки 2 маршрути і чому компенсація здійснюється не в повному обсязі?

Г.Стадницька-Гірняк: відповіла, що податок на прибуток, який відраховують перевізники, йде до державного бюджету, натомість з державного бюджету кошти не надходять, тому перевізники не отримують коштів на відшкодування проїзду пільгових категорій.

А.Корчинський, Асоціація Вільних профспілок автотранспортників України:прокоментував, що Закон України «Про автомобільний транспорт» передбачає, якщо міська влада (орган місцевого самоврядування) не відшкодовує перевізнику проплату за пільговий проїзд, то він не має права встановлювати тариф, і тільки по домовленості з перевізниками було домовлено (коли вони проходили конкурси та підписували договори), що все таки вони будуть надавати пільгові перевезення без отримання відшкодувань. Акцентував, що перевізники добровільно пішли на таку умову, враховуючи наявну складну ситуацію.

В.Орищин, ГО «Вартові закону»: запитала, якою є середня місткість маршрутного таксі та яким є середній пасажирський потік по місту?

І.Собенко: відповів, що в автобусах малого класу, які працюють на маршрутах це є 42 пасажира.

Л.Качмар, Громадський форум Львова:попросила уточнити, що якщо кожне з режимів перевезень, має свої вимоги, то що таке в даному випадку є «експресом»? Зауважила, що маршрутне таксі передбачає сидячі місця і відсутність стоячих місць та зупинку на вимогу, якщо це не суперечить правилам дорожнього руху (ПДР).

І.Собенко: звернув увагу, щорежим маршрутного таксі передбачає посадка/висадку пасажирів на вимогу в місцях, що не суперечать ПДР. Заборона фіксованих зупинок стосується тих місць, де є можливе грубе порушення ПДР. Робота автобусу в режимі «експрес» передбачає 2-3 зупинки на маршруті, а тому цей режим у Львові поки що не працює. Щодо стоячих місць, то кількість стоячих і сидячих місць визначається техпаспортом даного транспортного засобу.

А.Корчинський, Асоціація Вільних профспілок автотранспортників України: зауважив, що передбачена наступна класифікація пасажирських перевезень в автобусах: перевезення в автобусах загального користування (автобуси, що курсують містом і зупиняються на всіх зупинках громадського користування), перевезення «експресом» (автобуси, що курсують на скорочених відстанях, і передбачають обмежену кількість зупинок), перевезення маршрутним таксі (зупинки здійснюються на вимогу пасажирів).

П.Рибій, мешканець: звернув увагу, що за радянських часів маршрутне таксі це була машина в якій стояти було не можливо як це враховується тепер? Коли проводяться конкурси на маршрут, то чи не варто брати дані, хто скільки з перевізників пропонує свою таксу на кожен, тобто пропонує свій тариф.

І.Собенко: відповів, що така пропозиція є можливою, але в даному випадку проектом рішення визначається граничний розмір тарифу. Зауважив, що в радянські часи на маршрутах працювали мікроавтобуси типу РАФ, де фізично не передбачалася наявність стоячих місць, сьогоднішня конструкція автобусів передбачає наявність стоячих місць.

А.Семенюк, ГО «Солідарність»: запитав чому не провести загальний конкурс для перевізників, можливо дехто з перевізників погодився б брати плату за проїзд 1,5 грн. Чому повідомлення про слухання не опубліковано в г.Ратуша? Зауважив, якщо перевізники не мають можливості брати кредити, то нехай вони їх і не беруть.

Представник, ГО «Солідарність»: зауважив, проекту рішення передбачено у зв’язку зі зміною розміру тарифу передбачається незначне збільшення витрат громадян на 30%, розрахунок тарифу показує, що 30% сплачується за кредит, і за кожен кілометр пробігу будь якого пасажира, перевізник сплачує відсотки по кредитах, тобто чи кожен перевізник мусить брати кредити? Може знайдуться такі перевізники, які не мусять брати кредити?

Ю.Лукашевський: зазначив, що повідомлення про проведення громадських слухань було надруковано в г.Суботня пошта, яка за своїм тиражем переважає тираж г.Ратуша.

І.Собенко: зауважив, що якщо не буде сприяння в погашенні кредитів на придбання автобусів, то галузь не зможе розвиватися, не зможе оновлюватися парк транспортних засобів підприємств перевізників.

А.Корчинський, Асоціація Вільних профспілок автотранспортників України:поінформував, що вартість автобусу марки Богдан – 380 тис. грн., і по 2 грн. його вартість можна відбити за 5 років. Зауважив, що якщо перевізник має можливість забезпечення кредиту, він візьме кредит.

П.Рибій, мешканець:запитав яким має бути розмір тарифу на маршрути в напрямку Солонки, дач, де є переповнені автобуси, щоб була дійсно якість перевезень?

Г.Стадницька-Гірняк: відповів, що визначення вартості проїзду на приміські маршрути згідно постанови КМУ №1548 є компетенцією обласної влади.

В.Попович, депутат Львівської міської ради: звернув увагу, що в контексті розгляду даного питання багато проблем знялося б, якщо би формування бюджету відбувалося знизу вверх, а не навпаки. Акцентував, що у Львові є багато маршрутів, які дублюються, і розв’язанням питання реальної потреби в маршрутах мало б зайнятися управління транспорту та зв’язку. Щодо режиму «експрес», то перед його запровадженням обов’язково має бути сформована сітки перевезень в інакшому випадку такий режим перевезень не можна запроваджувати. Наголосив, що впродовж трьох років ведеться мова про введення універсального квитка обліку перевезень, запровадження якого дало б змогу оцінити реальну картину з обліком перевезень у місті. Звернув увагу, що за останні 1,5 року до комісії інженерного господарства, транспорту і зв’язку не було жодного звернення громадян про не видачу квитків, а це тому, що ніхто з пасажирів не бере квитків. Зауважив, що у Львові має бути сформовано ринкові відносини в сегменті перевезень пасажирів, та створені належні умови для можливості розвитку комунальних підприємств, які на конкурентних засадах могли б надавати аналогічні послуги для чого потрібно в місцевому бюджеті закладати відповідні кошти. Перед прийняттям проекту рішення має бути опрацьована схема пасажироперевезення у м.Львові, і на підставі пасажиропотоків має бути надана інформація, для того щоб місто було ефективно транспортним. Запропонував зобов’язати управління транспорту ввести універсальний квиток на маршрутах, вказати конкретну схему пасажирських перевезень, просити перевізників придбати автобуси з можливістю низької посадки, що дозволить людям з особливими потребами використовувати послугу перевезення.

Р.Тріпник, ТзОВ «Міра і К»: вніс пропозицію, що готовий перевозити львів’ян автобусами підприємства, якщо міська рада бере на себе відповідальність збирати ці кошти, а ТзОВ «Міра і К» платити лише за пробіг.

М.Будзан, Об’єднання профспілок Львівщини: зауважив, що оскільки на слуханнях переважна більшість присутніх є перевізниками і зацікавленими в прийнятті даного рішення, то вони не мають права голосувати за прийняття даного рішення, а тому це вже не громадські слухання, а нарада. Звернув увагу, що оскільки не ведеться облік, тому не має сенсу підвищувати тариф. Зауважив, що потрібно ввести нормальну схему обліку, ввести звичайні квитки та нульові квитки для пільговиків. Звернув увагу, що попереднім рішенням передбачалося, що управління транспорту має здійснювати контрольні перевірки перевезення пасажирів пільговиків, також необхідно провести дослідження середньої відстані перевезення пасажирів, аналізу цифри – 11,5 км., оскільки подані цифри є «дутими». Акцентував, що розрахунки тарифу мають бути проведені належним чином, кредити перевізниками мають погашатися за рахунок прибутку, а не за рахунок собівартості. Зауважив, що маршрутні таксі за технічним паспортом є маршрутами підвищеної комфортності і не передбачають стоячих місць. Нагадав, що 5 травня 2009р. між профспілками та містом було укладено угоду про співпрацю, яка передбачає повідомлення об’єднання профспілок Львівщини про підготовку міською радою нових тарифів та залучення її до процесу обговорення проектів рішень. Звернув увагу, що якщо буде піднято тариф, то виникне соціальна напруга, оскільки підняття відбудеться на 50 коп., а мінімальна зарплата зросла лише на 22 грн.

Ю.Лукашевський: закликав не ділити присутніх на перевізників та мешканців, оскільки всі хто прийшов на дані слухання є зацікавленими щодо даного питання. Головним питанням на даному громадському слуханні має бути питання обґрунтованості тарифу, обліку та якості перевезень.

Г.Стадницька-Гірняк: зауважила, що зростання вартості тарифу на проїзд в автобусах, що працюють звичайному режимі не переглядалася в травні 2008р., тому зараз пропонується ріст з 0,8 грн. до 1,25 грн.

О.Вєренцов, ГО «Вартові закону»: виступив із пропозиціями та зауваженнями до проекту рішення (додаток до протоколу текст виступу). Покинув великий сесійний зал Львівської міської ради.

А.Корчинський, Асоціація Вільних профспілок автотранспортників України: погодився з тим, що квитки можуть дати реальний облік всієї виручки на маршруті, що в свою чергу було б вигідно і власникам маршрутів. Щодо введення кондукторів на маршрути, то в даному випадку це зручно, але обтяжливо з точки зору розміру тарифу, який в такому випадку був би ще вищим. Щодо стоячих місць, то зауважив, що кількість місць у транспортному засобі визначається його технічним паспортом, наразі у сьогоднішніх умовах підприємці перевізники не мають змоги забезпечити більшу кількість маршрутних таксі. Зауважив, що погодження розрахунку тарифу відбувалося на засіданні робочої групи до складу якої входили представники федерації профспілок. Наголосив, що ініціатива підвищення вартості за проїзд із врахуванням фінансової кризи з осені 2008р. була перенесена перевізниками на початок 2009р., і відстрочено до теперішнього часу. Зауважив, що згідно Закону України «Про автомобільний транспорт», у випадку не відшкодування перевізникам пільгового проїзду, тарифи на проїзд в автобусах, які працюють в режимі маршрутного таксі органами місцевого самоврядування не регулюються. Акцентував, що в даному контексті є показовим приклад м.Києва, де перевізники підняли тарифи самостійно і, ні один пільговик скористатися проїздом у приватному маршрутному таксі не може.

Ю.Кривенко, заступник голови обласної організації профспілки працівників автотранспорту і шляхового господарства:зауважив, що потрібно надавати пільговикам адресну допомогу, і дане питання буде вирішено, але це питання має бути врегульовано на загальнодержавному рівні. Зауважив, що має бути вироблено належний облік перевезень пільговиків, що теж має бути вирішено на державному рівні. Акцентував, що інтервал до запровадження проекту рішення не мав би становити 6 місяців, а сам проект рішення і тариф базувався б на чіткому механізмі розрахунку. Запропонував назву проекту рішення викласти наступним чином «Про тарифи на перевезення пасажирів у міському автотранспорті»

О.Козак, ЗАТ «Ференц»: звернув увагу, що процентні ставки по кредитам зросли, що в свою чергу не дасть можливості перевізникам закуповувати нові транспортні засоби та утримувати наявні транспортні засоби в належному стані, при рості цін на пальне при діючому тарифі 1,5 грн. Однак розуміючи економічну ситуацію перевізники з розумінням ставляться до поетапного підвищення вартості проїзду.

Я.Жукровський, ІПЦ «Наше право» (письмові пропозиції): провести належний розрахунок вартості проїзду з врахуванням реальних даних пасажиропотоку. Розробити механізм контролю за якістю перевезень. Відкласти розгляд проекту даного рішення у зв’язку із завищенням вартості витрат перевізників, заниженням пасажиропотоку. Розглянути питання про дисциплінарну відповідальність за неналежну форму аналізу регуляторного акту та обґрунтування вартості проїзду щодо І.Кулинич і М.Шкургана.

П.Рибій, мешканець (письмові пропозиції): запропонував обмежити рух легкових автомобілів в центрі міста, що посприяло б розвантаженню руху для маршрутних таксі; провести конкурс серед перевізників на найнижчу ціну; ввести різницю у вартості проїзду в залежності від наповненості автобуса, ввести плату в залежності від довжини проїзду; ввести короткі маршрути з відповідно меншою ціною; ввести в дію автопоїзди, двоповерхові автобуси.

Голова громадських слухань,
В.о. начальника управління транспорту і зв’язку
департаменту житлового господарства та інфраструктури І.Собенко

Секретаріат громадських слухань:

Начальник відділу громадського партнерства
управління «Секретаріат ради» Ю.Лукашевський

Голова Асоціації Вільних профспілок 
автотранспортників України А.Корчинський

Голова ради координаторів
ГО «Вартові Закону» О.Вєренцов

Джерело

Один коментар