Як працювали львівські перевізники у січні?

Лют 23 2015 Опублікував в Транспорт

На інформаційний запит до управління транспорту і зв’язку Львівської міської ради було отримано дані руху автобусів за січень.

Сподіваємося, пасажирам (і не тільки) цікаво буде побачити роботу транспорту у цифрах. Адже, за словами начальника управління транспорту, він керується виключно офіційними даними і цифрами. Спробуємо й ми подивитися на роботу перевізників крізь призму цифр.

Аналізуючи GPS-дані руху автобусів, перш за все фіксуємо відсутність в окремі дні даних погодинного випуску автобусів на окремі маршрути. Це стосується маршрутів 2А, 6А, 9, 12, 27. Якщо дані відсутні, значить, перевізникам є що приховувати. На нашу думку, деякі зацікавлені особи чи підприємства-перевізники свідомо не подавали цих даних, щоб не «світити» нулями в рапортах. Бо серед великої маси цифр відсутність одного-двох маршрутів справді важко помітити. Як видно з діаграми, найчастіше не подавали даних АТП №1 і ТОВ «Міра і К». Це стосувалося одних і тих же маршрутів.

Цікавими виявляються також причини невипуску автобусів згаданих маршрутів на лінію: причини відсутні, або причиною є погодні умови чи відсутність водія.

Якщо не зраджує пам’ять, січень, за винятком Нового Року, відзначався напрочуд сприятливою погодою. Ані ожеледиць, ані заметілей, ані сильних морозів…

Звертаємо увагу на те, що в умовах договору про організацію перевезень пасажирів на автобусних маршрутах загального користування зазначено, що департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради має право приймати рішення про одностороннє дострокове розірвання договору у разі невиділення перевізником протягом трьох днів підряд планової кількості транспортних засобів або зниження регулярності роботи нижче 85 % від кількості планових рейсів за день.

Протягом січня були такі дні, коли на окремих маршрутах була повна відсутність автобусів протягом декількох днів підряд, тобто регулярність рейсів цими днями становила 0%. Так, для прикладу, на маршруті №9 маємо повну відсутність автобусів з 8 по 11 січня. Особливу увагу заслуговує маршрут № 6А. Автобуси на цьому маршруті протягом місяця працювали лише три дні!

Протягом місяця на маршруті №1А не було жодного рейсу 1 день; №2А – 12 днів; №6А – 27 днів; №9 – 7 днів; №12 – 18 днів; №27 – 7 днів; маршруті №48 – 3 дні.

Стосовно перевізників, які обслуговують маршрути з нульовою регулярністю, «лідером» є АТП №1, друге почесне місце зайняло ТОВ «Міра і К», а ТОВ «Успіх БМ» замикає трійку. У ПАТ «Львівське АТП-14630» і ТОВ «Фіакр-Львів» у січні не було випадків з нульовою регулярністю рейсів.

Варто згадати слова начальника управління транспорту і зв’язку ЛМР, який в ефірі ТРК «Львів» заявив, що маршрут №6А працює. Вікторе Дмитровичу, Ви забули уточнити, як саме він працює. Не договорити правду інколи гірше, ніж збрехати.

Хочемо відзначити перевізників і за 100-відсоткове виконання денних рейсів, тобто кількість денних рейсів, виконаних на 100% у відношенні до загальної кількості рейсів перевізника. ТОВ «Фіакр-Львів» – 38%, ТОВ «Міра і К» – 19%, ТОВ «Успіх БМ» – 17%, ЛК АТП №1 – 16%, ПАТ «ЛАТП-14630» – 10%

Регулярність виконання денних рейсів протягом січня. Як бачимо, мало який маршрут «дотягує» до показника у 85%, а планку вище 90% долають одиниці.

Якщо ж аналізувати узагальнені дані регулярності рейсів за окремими перевізниками, видно, що найкращі показники протягом місяця – у ТОВ «Фіакр-Львів» (85%) і ТОВ «Успіх БМ» (81%); трохи гірші – у ПАТ «ЛАТП-14630» (73%), і зовсім погані в АТП №1 (70%) і ТОВ «Міра і К» (69%)

Кожен може робити висновки і перевірити достовірність отриманих результатів. Хотілося б, щоби чиновники управління транспорту і зв’язку також розплющили очі і побачили, як насправді працює громадський транспорт в місті, і робили правильні висновки та вчасно вживали відповідних заходів.

Ігор Стукалець, ГО «За якісний транспорт»

Коментарі відключені для цього запису