Транспортні записки українського самашедшого з Полтави

Сер 04 2023 Опублікував в Е-Квиток, Транспорт

Finita La Tragicommedia або чим закінчилася транспортна реформа Полтави

У попередній розповіді ми детально представили полтавську транспортну реформу 2022 року. Що ж сталося далі?

У цій частині зроблено огляд (у хронологічному порядку) чим все закінчилося, і що відбувається у Полтаві зараз. Більшість цих новин короткі за наповненням (тобто читати небагато), тому запрошуємо переходити за посиланнями на них, а не лише читати заголовки

НАЧАЛЬНИК ВІДДІЛУ ТРАНСПОРТУ: НА МАРШРУТАХ ПОЛТАВИ ПРАЦЮЄ БІЛЬШЕ НЕЛЕГАЛЬНИХ, НІЖ ЛЕГАЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ

https://poltava.to/news/67721/

ПОЛТАВСЬКА ВЛАДА ВІДМОВЛЯЄТЬСЯ ВІД ТРАНСПОРТНОЇ МОНОПОЛІЇ ТА ПОВЕРТАЄ МАРШРУТИ «ПІРАТАМ»

https://poltava.to/news/67946/

ОЛЕКСАНДР МАМАЙ: ОБЛАСНА АДМІНІСТРАЦІЯ СПОНУКАЄ «РОБІНГУДІВ» БЕЗКОНТРОЛЬНО ПРАЦЮВАТИ У ПОЛТАВІ З ТАРИФОМ 10 ГРН

https://poltava.to/news/68270/

У ПОЛТАВІ РЕФОРМОВАНА ТРАНСПОРТНА МЕРЕЖА ПОСТУПОВО ПОВЕРТАЄТЬСЯ ДО ПОПЕРЕДНЬОГО ВИГЛЯДУ

https://poltava.to/news/70099/

ЛУПАЄНКО ПРОТИ ІВАНОВА: ОГЛЯД ТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ ПОЛТАВИ НА ПРИКЛАДІ ПРОТИСТОЯННЯ ДВОХ ПЕРЕВІЗНИКІВ

https://poltava.to/news/70200/

ДМИТРО ЛУНІН ЗАПЕРЕЧИВ ЗВИНУВАЧЕННЯ У «КРИШУВАННІ» НЕЛЕГАЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ У ПОЛТАВІ

https://poltava.to/news/70247/

У ПОЛТАВІ ВІДНОВЛЯТЬ АВТОБУСНИЙ МАРШРУТ ЛЕВАДА — РОЗСОШЕНЦІ, НА ЯКОМУ ВЖЕ ЇЗДЯТЬ НЕЛЕГАЛИ

https://poltava.to/news/70494/

СОРАТНИК МАМАЯ ВИЗНАВ, ЩО ТРАНСПОРТНА РЕФОРМА У ПОЛТАВІ РОБИЛАСЯ «ПІД ЛУПАЄНКА»

https://poltava.to/news/70558/

ЛУПАЄНКО: МОНОПОЛІЇ НА ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПАСАЖИРІВ У МІСТІ БУТИ НЕ МОЖЕ

https://poltava.to/news/70656/

КЕРІВНИЦТВО ПОЛТАВИ ЛЕГАЛІЗУВАЛО МАРШРУТКИ «ПІРАТА» ІВАНОВА

https://poltava.to/news/70664/

У МАРШРУТКИ КОЛИШНЬОГО «ПІРАТА» ІВАНОВА ПОЧАЛИ ВСТАНОВЛЮВАТИ ВАЛІДАТОРИ 

https://poltava.to/news/70852/

ІВАН ІВАНОВ: ВАРТІСТЬ ПРОЇЗДУ НЕ ПІДВИЩУВАТИМЕТЬСЯ ДО КІНЦЯ ЧЕРВНЯ

https://poltava.to/news/71638/

ВАЛЕРІЙ ПАРХОМЕНКО БАЧИТЬ ВИХОДОМ ІЗ ТРАНСПОРТНОЇ КРИЗИ СТВОРЕННЯ КОМУНАЛЬНОГО АВТОТРАНСПОРТНОГО ПІДПРИЄМСТВА

https://poltava.to/news/71878/

РУХ ТРАНСПОРТУ НА ОКОЛИЦІ ЗАВМИРАЄ ДО 20-Ї ВЕЧОРА — ДЕПУТАТИ ШУКАЮТЬ ДОДАТКОВІ КОШТИ ДЛЯ КОМУНАЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ

https://poltava.to/news/72035/

СМУГИ ДЛЯ ГРОМАДСЬКОГО ТРАНСПОРТУ ТА КОНТРОЛЬ ЗА ПАРКУВАННЯМ: ПРОПОЗИЦІЇ ПРОЄКТАНТІВ ЩОДО ВПОРЯДКУВАННЯ ДОРОЖНЬОГО РУХУ В ЦЕНТРІ ПОЛТАВИ

https://poltava.to/news/72142/

У ПОЛТАВСЬКІЙ МІСЬКРАДІ ХОЧУТЬ ЗАМІНИТИ ПРИВАТНОГО ОПЕРАТОРА Е-КВИТКА НА КОМУНАЛЬНОГО

https://poltava.to/news/72237/

ПОЛТАВСЬКИЙ ПЕРЕВІЗНИК ЗАЛІЗНЯК: ЩОБ ПРАЦЮВАТИ БЕЗ ПРОБЛЕМ — ПОТРІБНО ЗАНОСИТИ В ОВА 5000 ГРН ЩОМІСЯЦЯ З КОЖНОЇ МАШИНИ

https://poltava.to/news/72257/

НА ПЕРШІЙ НАРАДІ ЗА УЧАСТІ КАТЕРИНИ ЯМЩИКОВОЇ ОБГОВОРИЛИ КРИТИЧНІ ТОЧКИ У СФЕРІ ЖКГ ПОЛТАВИ: КЛЮЧОВІ ТЕЗИ

https://poltava.to/news/72441/

Підсумки:

Журналісти не розібралися, але встигли звинуватити всіх: міську владу, легального перевізника, і “нелегальних”. А правда десь посередині, як ми знаємо (якщо читаємо книжки). 

Приватний бізнес ніколи не працюватиме собі у збиток. Це наче й очевидно, а наче й ні. Якщо влада створює обмеження (наприклад, стримуває тариф), то приватник скоротить свої витрати, що негативно позначиться на якості послуги. 

Рути, і “маршрутки” загалом, в Україні не від хорошого життя, а від бідності. Травма совка і відсутність необхідних реформ (а точніше відсутність розуміння, що і як робити з країною) призвели до такого стану справ.

Полтава борсається на полі встеленому граблями (інших міст та країн) замість системного підходу. Втім, навіть системний підхід не гарантує кардинальних змін, бо економіка України не стягує високого рівня послуг. 

Читайте також:

Чернігову вдалося

Чернівці: пільговиків виявилося вдвічі більше

Е-квиток в містах України. Скільки грошей і пасажирів?

Транспортна аналітика з Польщі

Новий перевізник у Вроцлаві: контракт на 120 млн злотих

Коментарі відключені для цього запису