Монтаж валідаторів у Львові! Чути запах зради?

Кві 08 2021 Опублікував в Е-Квиток, Транспорт

Впровадження електронного квитка у Львові, здається, стає реальністю.

Цього тижня (5.04.2021) транспортні чиновники ЛМР показали процес монтажу першої партії (пробної) валідаторів системи е-квитка. На сайті ЛМР навіть фотосесію опублікували.

Валідатор – це електронний компостер до якого ви будете приклада картку (е-квиток), смартфон з NFC або паперовий разовий квиток з QR-кодом. Ось вам відео з Вінниці щоб було більш зрозуміло: вересень 2019

Коротко нагадаю про різні етапи впровадження е-квитка у Львові.

Нагадую, що електронний квиток (АСОП) став можливий лише з 2017 року після того, як у Верховній Раді народні депутати проголосували за відповідні зміни до законодавства. Читайте про це тут.

Хоча перші презентації відбулися “ще за Синютки в ЛМР” у 2014 році… але то все було показуха для плебсу.

Після цього, доволі швидко ПриватБанк реалізував свій варіант оплати через QR-коди та додаток Приват24 у електротранспорті (ЛЕТ).
Відео з місцевих новин: лютий 2017

Таку послугу вони реалізували у багатьох містах України.

Пізніше з’явилася можливість оплати через SMS, по bluetooth’у …, але то малопопулярне.

Щодо повноцінного е-квитка, то в ЛМР давали чергові обіцянки і все нові дати впровадження.
Скандали, тендери, нові скандали, нові тендери, …

А пригадуєте, як у травні 2018 відбулася незрозуміла піар-акція з встановлення в кількох
трамваях (саме так – в кількох вагонах, а не у всіх) валідаторів від Ощадбанку та MasterCard?
Цитата:
“на маршрутах №1 та №9 їздитиме по одному трамваю з терміналами для безконтактної оплати проїзду, а інші вісім встановлені на трамваях №8.”

По одному трамваю з терміналом на один маршрут, Карл! Навіщо???
Вже не кажу, що трамвайних маршрутів у Львові є 9, а на тролейбуси взагалі забили 🙂

Навіщо це робили, крім як для піару – не ясно. Вже у 2019 році ці штукенції демонтували.

Кілька відео з тієї акції-окозамилювання, бо ж політика в Україні – головне демонструвати бурхливу діяльність 😉

травень 2018

5 квітня транспортний чиновник мерії Андрій Білий опублікував відео, в якому показано процес монтажу валідаторів в трамваях:

а також виклав календарний план проекту е-квитка, але не надав можливості завантажити його, так що – робіть скріншоти! Для тих, кому ліньки – зберігайте цей.

В 2022 році е-квиток (АСОП) у Львові мають повноцінно запустити!

Що насторожує:

  1. Спочатку посадовці заявляли, що будуть проїзні тривалої дії (місячний, квартальний і т.п.), а тепер вже про це не згадують.
    То чи будуть місячні проїзні?
  2. Казали, що тривалість пересадки буде 60, а можливо й 90 хв (зараз діє в ЛЕТ по QR-коду). Потім вже казали про 45 хв, а вчора (5.04.2021) мер Садовий заявив про 40 хв.
    То який час буде для пересадки і чи буде взагалі? Чую, що щось хмімічать в ЛМР.
    Щоправда, в інших містах України також нахімічили, і безкоштовних пересадок в межах часу або взагалі немає (Тернопіль, Луцьк, …) або вони обмежені за видами транспорту,
    як от у Вінниці, де з приватної маршрутки (яких там аж 240 штук!) не можна пересісти на комунальний електротранспорт чи автобус. О, а ще там різна вартість проїзду в різних видах транспорту.
  3. Монтаж (і відповідно запуск) валідаторів та БК в “маршрутках” відтягують як можуть.
    Тут все очевидно для нас, але неочевидно для більшості мешканців – грошей на покриття різниці після “виведення готівки з тіні”(с) в бюджеті нема.
    Тут про це пояснено: https://demyandanylyuk.wordpress.com/2020/07/22/how-much-public-transport-costs-part-1/

Що ж, процес пішов і це добре, але в повітрі витає запах зради …

Прочитайте інші статті:

Е-квиток в містах України. Скільки грошей і пасажирів?
https://ekvytok.lviv.ua/spring-2021-eticket-in-ukraininan-cities/

Громадський транспорт: як це працює у Вроцлаві
https://ekvytok.lviv.ua/transport-in-wroclaw/

Варшава за рік витрачає понад 4 млрд злотих на транспорт
https://ekvytok.lviv.ua/warsaw-spend-4-bln-yearly-on-transit/

Новий перевізник у Вроцлаві: контракт на 120 млн злотих
https://ekvytok.lviv.ua/new-carrier-in-wroclaw-120-mln-pln/

Транспортна весна 2016 у Польщі
https://ekvytok.lviv.ua/transport-spring-in-poland-2016/

Угода між містом та перевізником. Польща.
https://ekvytok.lviv.ua/city-commuter-contract-poland-2015/

Коментарі відключені для цього запису